Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

GA(Y)ME OF THRONES



     Το κείμενο ενδέχεται να περιέχει σπόιλερς και ίχνη ξηρών καρπών. Διάβαζετε με δική σας ευθύνη ή ευθύνη της μπύρας αν είστε μεθυσμένοι.    


     Περίληψη: Ψωλές και βυζιά. Α ναι, κάποιοι μάχονται για ένα θρόνο. Ψωλές και βυζιά. WHERE ARE MY DRAGONS? Ψωλές και βυζιά. Ρε, υπάρχουν κάτι ζόμπι εκεί στο βορρά. Winter is coming. Ψωλές και βυζιά. Σοβαρά τώρα, κάποιος θα πρέπει να κάνει κάτι μ’ αυτά τα ζόμπι, δεν έχετε δει το World War Z; Παίζει και ο Μπραντ Πιτ. Μη το δείτε, μαλακία είναι. Δείτε καλύτερα γκέιμ οφ θρόουνς και ας δείχνει ανά 10 δευτερόλεπτα ψωλές και βυζιά. Ακολουθεί κλασσική ατάκα γκεϊμοφθροουνάκια: «Γιατί ρε μαλάκα, σε χαλάνε τα βυζιά;». Όχι δε με χαλάνε, αλλά άμα ήθελα να δω τόσα πολλά θα έβαζα τσόντα!



Νεντ Σταρκ: Έλα που δεν το ήξερες ότι θα πεθάνει. Πάντα πεθαίνει αυτός ο ηθοποιός. Αν θέλουν να κάνουν ταινία τη ζωή του Τσακ Νόρρις από τότε που δημιούργησε το σύμπαν μέχρι τώρα και παίζει αυτός ο ηθοποιός τον Τσακ Νόρρις θα τον σκοτώσουν αναγκαστικά. Έχει υπογράψει συμβόλαιο με το θάνατο αυτός ο άνθρωπος!

Καλίσι Ταργκαγκαριαριεραΐν: WHERE ARE MY DRAGONS?

Τζόφρι / Τζέφρι (όχι ο ΓΑΠ): Μπουκέτα στη μούρη, χέσιμο στο πτώμα του και κλωτσιές στα καλαμπαλίκια του. Αλήθεια γιατί τα παιδιά που είναι οι «κακοί» στις ταινίες είναι πάντα ξανθά με σκατόφατσα;

Τύριον: Κρασί και πουτάνες. Ρε ψηλέ, μου δίνεις αυτό εκεί πάνω γιατί δε φτάνω; Στην Ελλάδα ο τύπος θα ήταν ταρίφας, θα ερωτευόταν μια κωλομπαρού, μετά θα την έδιωχνε και θα έπινε για να την ξεχάσει.

Σέρσ(ε)ι Λάννιστερ: Incest. Incest at my son’s funeral.

Τζέιμι Λάννιστερ: More incest. Fap fap fap με το αριστερό τώρα!

Τζον Σνόου: Ο άνθρωπος που δεν ξέρει τίποτα. Εκτός από το να χρησιμοποιεί τη γλώσσα του.

Σάνσα Σταρκ: Μπουχουχουχουχουχουχουχουχουχουχου…..

Καλίσι Ταργκαγκαριαριεραΐν: WHERE ARE MY DRAGONS?

Μάργκαρι(ετ;) Τάιρελ: Όχι, δεν κινώ υποψίες έτσι όπως φέρομαι καλά σε ένα καθίκι. Αν παντρευτώ το Μητσοτάκη λες να πεθάνει κι αυτός;

Θίον Γκρεϊτζόι: Άμα έχεις παλαμάρι, τι τη θέλεις τη Φερράρι…… Oh wait……

Στάννις Μπαράθεον: Θέλω να γίνω χαλίφης στη θέση του χαλίφη!

Δι Χάουντ: ΟΥΓΚ!

Ντρόγκο: Κι εγώ ΟΥΓΚ! Είμαι τόσο μπαντ αςς που ξεριζώνω καρδιές αλλά πεθαίνω από δέκατα. Α ναι, μαθαίνω και άλλες στάσεις εκτός από το doggy style.

Τάιγουιν Λάννιστερ: Ο Μητσοτάκης της σειράς. Επίσης η οικογένεια είναι το σημαντικότερο. Εκτός αν έχω άλλα σχέδια.

Μπραν Σταρκ: Ο νεαρός Γέροντας Παστίτσιος.

Ρομπ Σταρκ: Ναι, είμαι έντιμος. Έντιμος σου λέω. Και τίμιος. Α, και έντιμος. Όποιος τολμήσει και πειράξει τη γυναίκα μου απλά θα γουρλώσω τα μάτια.

Ντάβος Σίγουορθ: Είμαι κι εγώ τίμιος! Θες να τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε; Τις τιμιότητές μας;

Κάτλιν Σταρκ: Αγαπώ τον άντρα μου. Ναι! Ας βοηθήσουμε τον εχθρό. Ρόμπ, παιδί μου, τη ζακέτα σου!

Καλίσι Ταργκαγκαριαριεραΐν: WHERE ARE MY DRAGONS?

Σάε: Τι εννοείς είμαι πόρνη; Όχι, δεν είμαι, μπορώ να προσέχω τους πάντες, δηλαδή να τους δίνω νερό και να τους στρώνω τα κρεβάτια.

Ντάριο Ναχάρις: Θα την πηδήξω την καριόλα την Καλίσι!

Λόρας Τάιρελ: GAAAAAAAAAAAAY! FIRST! PWNED!

Ρένλι Μπαράθεον: Ποια μάχη; Έλα να γαμηθούμε ντάρλινγκ!

Ρόμπερτ Μπαράθεον: Κρασίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι! Α, δώστε μου και μια κόκκινη στολή τώρα να μοιάζω με τον Άι Βασίλη.

Άρια Σταρκ: Όταν μεγαλώσω θα κάνω εγχείρηση αλλαγής φύλου. Αν προλάβω βέβαια γιατί δε μένει και κανείς ζωντανός από το σόι μου.

Μελισάνδρα: Το μουνί μου μαύρους καπνούς βγάζει, λες να είναι πετρογκάζι;

Ύγκριτ: Έχω τόξο. Επίσης είμαι κομμούνι και δεν ξυρίζω τις τρίχες μου. Σημαδεύω καλά με το τόξο! Αυτός ο Τζον Σνόου δεν ξέρει Χριστό!

Ολέννα Τάιρελ: Ψόφα μωρή κωλόγρια πια μας έχεις πρήξει τις μπάλες!

Βάριους: Μου τα έχουν κόψει. Αν ζούσα σε άλλη εποχή θα τραγουδούσα άριες. Μου τα έχουν κόψει σου λέω. Ένα πουλάκι μου είπε που τριγυρνάς τις νύχτες. Πρέπει να κόψω τους μπάφους, νομίζω ότι μου μιλάνε πτηνά!

Λιτλ Φίνγκερ: Είμαι μουνόπανο. Είμαι αρχίδι. Είμαι νταβατζής. Μη με εμπιστεύεστε! Τι; Τι εννοείς με εμπιστεύεσαι; Δε σου είπα όχι; Καλά, κάνε ότι θέλεις αλλά να ξέρεις ότι θα σε προδώσω.

Σάμγουελ: Πρώτος στόχος κάθε bully. Ο μπούλης.

Χόντορ: Ο Τίμμυ του Σάουθ Παρκ.

Σάνσα Σταρκ: Μπουχουχουχουχουχουχουχουχουχουχου…..

Γιάρα Γκρεϊτζόι: Είμαι τόσο άσχημη που αν δεις κάτι ανάμεσα στα πόδια μου, μην εκπλαγείς και πολύ!

Πίσελ (Πάισελ;): Είμαι γέρος. Ναι οι γέροι δίνουν συμβουλές. Αλήθεια!

Μαρτέλ (αυτός ο Άραβας τέλος πάντων): Τρύπα να ‘ναι κι ότι να ‘ναι…

Γκοστ: Γουφ!

Καλίσι Ταργκαγκαριαριεραΐν: WHERE ARE MY DRAGONS?

Πόντρικ: Οι πουτάνες μου χαρίζουν τσάμπα το μουνί τους!

Μπρονν: Γαμώ και δέρνω. Έχω και σπαθί! Φέρε άλλο ένα κρασί!

Σαμ Τζούνιορ: Ο μπαμπάς μου σκότωσε τον πρώτο Γουάιτ Γουόκερ. Έκτοτε μας τιμωρεί σερβίροντάς μας Τζόνι Γουόκερ. Όχι, δε σου λέω ποιος είναι. ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!......... Τι εννοείς δεν είναι αυτός ο μπαμπάς μου;

Γουάιτ Γουόκερ: Τώρα τώρα, σε 5 σεζόν θα έχουμε φτάσει στο τείχος.

Καλίσι Ταργκαγκαριαριεραΐν: WHERE ARE MY…… Α! Εδώ είναι! FIREBALL!

Σάνσα Σταρκ: Μπουχουχουχουχουχουχουχουχουχουχου….. Σκάσε πια μωρή κλαψομούνα από την αρχή κλαψ και λυγμ, άι γαμήσου πια!


Τα ονόματα τα βρήκα εδώ. Σιγά μην τους θυμόμουν όλους αυτούς…




Ωραία σειρά αλλά άμα θέλει να καλυτερέψει ας μας δείξει καμιά γαμημένη μάχη και όχι μόνο απρόσμενους θανάτους. Και αυτά τα ζόμπι θα φτάσουνε καμιά μέρα στο τείχος; Τι θα γίνει; Τόσες σεζόν περπατάνε! Για να μη μιλήσω για τους δράκους! Α ναι, ψωλές και βυζιά!

33 σχόλια:

  1. Εννοείται ότι έχω δει το World War Z! Μα Μραντ Πιτ είναι αυτός, δεν τα χάνω τα οφθαλμόλουτρα κι ας είναι μούφα η ταινία! WHERE ARE MY DRAGONS;
    Τι έλεγα; Α ναι. Δεν τα βλέπω τα επεισόδια του GOT. Περιμένω κάθε φορά να ολοκληρωθεί ο κύκλος και τα βλέπω όλα μαζί. Παραλληλόγραμμα τα μάτια ύστερα. WHERE ARE MY DRAGONS είπαμε;
    Αυτόν που σιχαίνομαι, εντελώς όμως, είναι ο Τζόφρυ/ Τζέφρυ (ίσως και τον ΓΑΠ).
    Ιδιαιτέρως εκτιμώ την Καλίσι και τους δράκους της!
    Επιτέλους, δεν θα μου πει κάποιος WHERE ARE MY DRAGONS;

    ΥΓ.Θέλω να γίνω Καλίσι στη θέση της Καλίσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα μαζί; Οκ, εγώ θα μπορούσα γιατί με τόσα σπόιλερς που βλέπω είναι σα να τα έχω δει τα επεισόδια.
      Τους δράκους θα τους σβήσουμε με πυροσβστική μάνικα. Δεν αγχωνόμαστε!
      Στεπ 1: Για να γίνεις Καλίσι πρέπει πρώτα να δημιουργήσεις κοτσίδα Λάρα Κροφτ.
      Στεπ 2: Βρίσκεις δράκους
      Στεπ 3: Τους χάνεις τους δράκους
      Στεπ 4: Ουρλιάζεις μανιωδώς where are my dragons?

      Διαγραφή
    2. Ωραία! Δεν έχω ελπίδες να γίνω Καλίσι στη θέση της Καλίσι. Όμως, παρόλα αυτά, έχω το ουρλιαχτό! WHERE ARE MY DRAGONS;

      Διαγραφή
    3. Δεν μπορείς να κάνεις κοτσίδα να υποθέσω. Γιατί από δράκους βρίσκεις όπου θες...

      Διαγραφή
    4. Ε μα ναι! Στην κοτσίδα είναι το θέμα μου! Χο χο χο!
      Που να το μακραίνω το μαλλί; Θα πλακώσουν κι οι ζέστες... Μετά πρέπει να το ξεβάψω για να το βάψω ύστερα ξανθό... Άστο, κουράστηκα και με τη σκέψη και μόνο!

      Διαγραφή
    5. Οι δράκοι ειναι πανεύκολη!!Μαριχουάνα ή βενζίνα και τέλειωσε η υπόθεση!

      Διαγραφή
    6. Βεζίνα ε; Να τους δώσουμε το πετρέλαιο που ήπια προχτές...

      Διαγραφή
  2. Ξέχασες την Brienne of Tarth γνωστή πορτιέρισσα σε club του King's Landing

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε πούστη μου, το ήξερα ότι κάποιον/α σημαντικό είχα ξεχάσει

      Διαγραφή
  3. Ξέχασες τους κώλους. Εκτός άπο ψωλές και βυζιά έχει και κώλους, πολλούς κώλους πάρα πολλούς κώλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν βλέπω Game Of Thrones. Είμαι χίψστερ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά είσαι γνωστή χιψτερού εσύ. Και μίλα με το Φίδη να πιούμε κανα καφέ το Σαββάτο.

      Διαγραφή
    2. Σάββατο πρωί με μεσημέρι. Απόγευμα δεν παίζει να μπορέσω.

      Διαγραφή
  5. Where are my dragons και where are my dragons αλλα η νταινερυς το χει πιάσει το νόημα!Μουνί και ξύλο και κατακτάς το κόσμο!!!Οσο και να τη κοροιδεύεις ξεδιάντροπε!Η μήπως είσαι ο Σερ Τζόρας ρε και απο το πολύ friendzone που σου χει ρίξει κάθεσαι και τη βρίζεις πίσω από τη πλάτη της; Ε;Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι αδύνατον να βγεις από το friendzone από τη στιγμή που μπαίνεις μέσα. NO ESCAPE!

      Διαγραφή
    2. Με λιγο αλκοολ ολα γινονται! :p

      Διαγραφή
    3. πρέπει να γίνει από την αρχή για να είστε friends with benefits που λένε και στο χωριό μου!

      Διαγραφή
    4. Νιετ!!Και αμα θες στο αποδεικνυω αυτο!

      Διαγραφή
    5. Καλά ναι γίνεται, απλά πιο δύσκολα. όσο για τις αποδείξεις.... απαιτούμε ΒΙΔΕΟ!

      Διαγραφή
  6. Ούτε εγώ βλέπω. Από αντίδραση (μαλακίες,έλλειψη χρόνου)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. απιτη, μου δυσκόλεψες το χέσιμο ρε φίλε, προσπάθησα να φτιάξω το χειρότερο μπλογκ αλλα όσο υπάρχεις εσύ κάτι τέτοιο είναι απλά ανέφικτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξε εσύ και ποτέ δεν ξέρεις. Μπορεί να συμμαχήσουμε και να κατακτήσουμε τον κόσμο!

      Διαγραφή
    2. θα ήταν τόσο άδικο για όλους τους υπόλοιπους...μέσα

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Ίσως. Μπορεί και ο Τύριον να ήταν πρώην ευνούχος. Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό...

      Διαγραφή
    2. Η Shae ήταν πορνοστάρ με το stage name "Dilara"

      Διαγραφή
    3. Μπράβο στο κορίτσι! Μπαίνει και εύκολα στο πετσί του ρόλου!

      Διαγραφή
  9. Αυτο που ολοι βλεπουν τη σειρα κ εγω οχι, να νιωσω μειονεκτικα; (Ρητορικη ερωτηση..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαρτάται. Αν είσαι χίψτερ θα έπρεπε κανονικά να νιώθεις υπεροπτικά!

      Διαγραφή