Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ PRIKSA TELEFON ΣΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΩ......

    Κάποια στιγμή στη ζωή σας θα χτυπήσει το τηλέφωνό σας και στην άλλη άκρη της γραμμής θα είναι μια από την Κοσμοποτέ, την Πόρδαφον, την Έξυπνη Cyta ή τη Wind, Fire, Water and Air και θα προσπαθήσει να σας φουσκώσει τις μπάλες με τη νέα υπερπροσφορά της υπερπροσφοράς που είναι τόσο ουάου που γλυτώνετε 2 χιλιάρικα ευρά και κάτι ψιλά για να πάρετε τσιγάρα για να καπνίσετε μετά το σεξ που αναμφίβολα θα κάνετε με τη νέα υπεργαλαξιακή γκόμενα που ξαναναμφίβολα θα γνωρίσετε και θα σας γουστάρει βεβαίως βεβαίως μόνο και μόνο επειδή βάλατε την καινούρια τους προσφορά.

- Μα πρόεδρε, κι αυτή δουλειά είναι και κάποιοι πρέπει να δουλέψουν, πώς να το κάνουμε;
- Δεν είπα εγώ ότι δεν είναι δουλειά, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι αυτοί δε μας πρήζουν τις μπάλες ψάχνοντας το επόμενο θύμα τους.

Από τότε που έχω εταιρικό αριθμό για τις συνομιλίες με τα αφεντικά κέτσι γιατί είμαι πολύ μπίζνεζμαν ναούμ με πρήζουν τουλάχιστον 1-2 φορές τη βδομάδα για τις υπεργαμάτες προσφορές τους. Όταν έχω δουλειά απλά απαντάω “Όχι, ευχαριστώ, δεν ενδιαφέρομαι” και το κλείνω, αλλά είναι και φορές που έχω όρεξη για δούλεμα.
Παρακάτω σας παρουσιάζω τις συνομιλίες που έχω κάνει και θυμάμαι.




- Καλημέρα σας, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ. Θα ήθελα να σας ενημερώσω για τη νέα μας προσφορά με μειωμένο πάγιο.......
- Όχι, ευχαριστώ.
- Μα δε θέλετε να πληρώνετε λιγότερα; (κλασσική ατάκα)
- Όχι, είμαι πλούσιος και δεν έχω που να σκορπάω τα λεφτά μου.
- ..................................
- Αφήστε με να ξοδέψω λεφτά!


- Καλημέρα σας, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ. Να σας ενημερώσω ότι για την ασφάλειά σας η κλήση αυτή καταγράφεται.
- Α, ωραία, μισό λεπτό να την καταγράψω κι εγώ.
- Μα κύριε, αυτό δε γίνεται.
- Πώς δε γίνεται; Να εδώ το λέει το κινητό μου, ηχογράφηση.
- Μα δεν επιτρέπεται.
- Τι; Μόνο εσείς θα την καταγράφετε; Δεν μπορώ, ζηλέυω.
- Κύριε, εμείς είμαστε εταιρία και πρέπει......
- Οοοοοοοχι, δεν πάει έτσι, κι εγώ θέλω!
(and it goes on and on and on Heaven and Heeeeeeeeeell......... όπα, σόρι, παρασύρθηκα)


- Καλημέρα σας, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ. Είστε ο κύριος Πρόεδρος Παρακμίδης;
- Ο κύριος Παρακμίδης μας άφησε χτες...... κλαψ, λυγμ.......


- Καλημέρα σας, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ......
- Μμμμμμμμ, και τι φοράς τώρα;
- Κύριε, από την Priksa Telefon είμαι.
- Ναι, είσαι με ζαρτιέρες και κόκκινο στριγκάκι;
- Κύριε, σας παρακαλώ, για μια προσφορά σας πήρα.
- Μωρέ μίλα μου για ότι θες, απλά πες μου τι φοράς.
*** μπιπ μπιπ μπιπ ***


- Καλημέρα σας, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ για τη νέα μας προσφορά.
- Πώς βρήκατε αυτό το τηλέφωνο; Είναι εταιρικό.
- Το ξέρω, η νέα μας προσφορά αφορά εταιρικά προγράμματα.
- Πού το βρήκες αυτό το τηλέφωνο;
- Εεεεεεε, υπάρχει. Για τη νέα προσφορά.......
- Άσε την προσφορά και πες μου πού βρήκες το τηλέφωνο.
- Εεεεεεεε.......
- Ποιος σου το έδωσε; Πήγαινέ με στον αρχηγό σου!


- Καλημέρα σας, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ για τη νέα μας προσφορά.
- Όχι, ευχαριστώ, αυτό είναι εταιρικό τηλέφωνο.
- Αααααααα πολύ ωραία, έχουμε και προσφορά για εταιρικά προγράμματα.
- Καμιά προσφορά στις μπύρες έχετε;
- Ε; Κύριε, εταιρία τηλεφωνίας είμαστε.
- Ναι, και δεν προσφέρετε μπύρες;
- Όχι.
- Ούτε ένα σφηνάκι για το καλωσόρισμα;
- Όχι.
- Απαπαπαπα αγενές μαγαζί.


- Καλημέρα σας, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ.
- Καλημέρα και σε σας. Θα ήθελα να σας ενημερώσω για τη νέα μας προσφορά στις βαφές μαλλιών.
- Εεεεεε σας πήρα για τη νέα μας προσφορά για το πρόγραμμα......
- Καταπληκτική βαφή! Δεν ξεβάφει, δε φεύγει με το νερό, μένει μόνιμα.
- Όσον αφορά το πρόγραμμα......
- Αν παραγγείλετε τώρα θα λάβετε 3 βαφές στην τιμή των δυο!
*** μπιπ μπιπ μπιπ ***


- Καλημέρα σας, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ για τα νέα μας προγράμματα.
- Μαιρούλα; Τι κάνεις βρε ψυχή; Πού χάθηκες;
- Όχι, κύριε, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ.
- Έπιασες και δουλειά βλέπω, μια χαρά είσαι!
- Δεν είμαι η Μαιρούλα κύριε. Από την Priksa Telefon είμαι.
- Ναι, εντάξει. Η μητέρα σου τι κάνει; Βγήκε στη σύνταξη;
- Μα, κύριε......
- Πες μου, πότε θα έρθεις να σε δούμε;
*** μπιπ μπιπ μπιπ ***


- Καλημέρα σας, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ.
- Συγνώμη, δεν μπορώ να μιλήσω τώρα. Πάρτε σε ένα μισάωρο.
(Μετά από ένα μισάωρο)
- Καλημέρα σας, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ.
- Συγνώμη, δεν μπορώ να μιλήσω τώρα, κάνω σεξ. Καλέστε αργότερα.
(Μετά από άλλο ένα μισάωρο)
- Καλημέρα σας, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ.
- Καλά για ποιον με πέρασες; Από τώρα θα τελειώσω; Έχω ακόμα...
(Μετά από μία ώρα)
- Καλημέρα σας, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ. Για την καινούρια μας προσφορά.
- Α ναι, μιλήσαμε και προηγουμένως. Ευχαριστώ, αλλά δε θέλω. Γεια!


- Καλημέρα σας, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ.
- Όχι, ευχαριστώ, αυτό είναι εταιρικό τηλέφωνο.
- Γι' αυτό σας πήρα, για τα νέα μας εταιρικά προγράμματα.
- Το αφεντικό μου τα κανονίζει αυτά.
- Μήπως θα μπορούσα να μιλήσω μαζί του ή να μου δώσετε το τηλέφωνό του;
- Αααααααα αυτό δε γίνεται, φοβάμαι, γιατί μια φορά το έδωσα και με έκανε ντα!
- Ορίστε;
- Ντα! Να έτσι, έτσι μου έδινε τις ξυλιές στον ποπό.
- Εεεεεεεμμμμμμμ........
- Πονάει το κωλαράκι μου!


- Καλημέρα σας, από την Priksa Telefon σας τηλεφωνώ.......
- Μετανοείτε!
- Κύριε, από την Priksa Telefon......
- Πότε πήγες τελευταία φορά εκκλησία;
- Εεεεεεεε......
- Εξομολογήθηκες; Πλησιάζει η ώρα της κρίσης!
- ..........................
- Να πας παιδί μου, να πας, να έχεις την ψυχή σου καθαρή!
*** μπιπ μπιπ μπιπ ***

33 σχόλια:

  1. Ένα που μου χε τύχει εμένα ήταν που με πήραν, νομίζω, από τη Cyta (απαράδεκτη εταιρεία μπάι δι γουέι, κάνε δώρο μια σύνδεση με αυτήν στον εχθρό σου) και μου λεγαν "τι εταιρεία έχετε τώρα για Ίντερνετ; Είστε ικανοποιημένοι; Πόσα πληρώνετε;". Λίγο ακόμα και θα βαλαν το "Ποια θυσία έχει κάνει αυτή για σένα;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επρεπε να της πεις "άμα μου πεις τι βρακί φοράς θα σου απαντήσω"

      Διαγραφή
  2. Εμένα με έπαιρναν συνέχεια απο την Vodafone και επειδή μου τα έπρηξαν για να τους εκδικηθώ πήρα την προσφορά τους κι έγινα πουτανάκι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα που με πήραν από τη Vodafone για να να μου κάνουν προσφορά ενώ είμαι στη Vodafone τι να πω? Εχουν ξεφύγει.... Παίρνουν όποιον να ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα με παίρνουν από την ίδια εταιρία που έχω και τους λέω καμιά φορά "σε σας δουλεύω, βλάκες είστε; τσάμπα μιλάω"

      Διαγραφή
  4. Έχω πάει δικαστικά με την Wind και συνεχίζουν να με παίρνουν για προσφορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ωραιότερο που μου έχει τύχει είναι που με πήρε μια μαντάμ καραβλαχάρα απ τη Wind και άρχισε να φωνάζει στο αυτί μου

    ΓΕΙΑΑΑΑΑ ΣΑΑΑΑΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΟΥΛΑ ΠΟΛΥ ΣΟΥΠΕΕΕΕΕΕΡΡΡΡΡΡΡ
    και της τι κλεισα στα μούτρα γιατί είχα σκάσει στα γέλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα έπρεπε να της γελάς μες στη μούρη να στο κλείσει η ίδια

      Διαγραφή
  6. Ωραίες ιδέες!
    Ο άνδρας μου έχει τη μανία -μα μανία- να τους μιλάει με τις ώρες κι ύστερα όταν νομίζουν ότι έκλεισαν συμφωνία τους λέει 'να σας πω την αλήθεια εγώ δεν καταλαβαίνω, η γυναίκα μου τα κανονίζει αυτά', με δίνει και τους το κλείνω.

    Καλό απόγευμα Πρόεδρε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαμάτο! Αμα δε βαριέσαι να τους μιλάς κι εσύ με τις ώρες και στο τέλος να πεις "άστο μωρέ, δεν πειράζει, τελικά δε θέλω." Δε θα προλάβουν να πάρουν πολλούς ακόμα να πρήξουν.

      Διαγραφή
  7. Παντα καλαμπουριζουμε με τα κοριτσια που μας περνουν τηλεφωνο.

    Και εγω συχνα λεω την ατακα οτι κανω σεξ και με κοβει! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι στη wind. Mε παίρνουν από τη wind να μου κάνουν προσφορά. Τους λέω ότι αν με ξαναπάρουν θα πάω στην cosmote. Δε με ξαναπήραν ποτέ.

    And that's how it's done bitches!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξερω τι να διαλεξω!!! Ευχαριστω Προεδρα! Τωρα θα ξερω τι να απαντω οταν δν θα με ενδιαφερει η προσφορα (υπηρξε κ φορα που με ενδιεφερε, μη νομιζεις...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω να ακούσω προσφορά πολλά χρόνια, ίσως να το κάνω μια μέρα, μπορεί να έχουν εξελιχθεί και να μου χαρίσουν κανα αυτοκίνητο.

      Διαγραφή
  10. Πες μου ότι φοράς κόκκινο στρινγκ προσφέρεις μπύρες και βάφεις τα μαλλιά σου με Γαλάζιο Δούναβη της Βιβεχρώμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ένα ωραίο που έχει κάνει ένας φίλος είναι το εξής: παίτνουν τηλ και ζητάνε τη νοικοκυρά. Η ίδια, τους απάντησε.
    Παρέμθεση: ο φίλος έπινε 17 μπύρες την ημέρα, κάπνιζε 2 πακέτα, και είχε μια φωνή σα να είχε καταπιεί γυαλόχαρτο. Σχεδόν σαν ορκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν επαγγέλλεται και ταρίφας ή νταλικιέρης ολοκληρώνεται το πακέτο.

      Διαγραφή